Sprawy – promocja SMM na rynku nieruchomości

Warto przeczytać

W sektorze nieruchomości jest mniej konkurencji. Jednak promocja SMM jest trudniejsza, ponieważ zakup jest drogi. Ludzie muszą wiedzieć i ufać programistom żeby zgodzić się na zakup. Ten artykuł jest przeznaczony dla tych, którzy sprzedają mieszkania, domy i inne nieruchomości.

Używaj nagłówków i dziel wszystkie treści na trzy typy: informacyjne, rozrywkowe i angażujące. Będzie to bardzo wygodne dla klientów, jeśli ułożysz FAQ i wprowadzisz je do menu. Strategia skutecznego marketingu nieruchomości polega na stworzeniu „kokonu” informacyjnego wokół każdego potencjalnego klienta. Zawsze bądź w tym samym miejscu co ludzie – w ich ulubionych witrynach, sieciach społecznościowych i innych wygodnych punktach gdzie możecie się ze sobą spotkać. Stwórz silne i pozytywne pole informacyjne dla firmy.

Stwórz tygodniowy plan treści. W innych obszarach można to przygotować na miesiąc wstecz lub dłużej, jednak deweloper często ma nowe oferty i stare szybko tracą wtedy na znaczeniu. Organizując pracę z treściami w sieciach społecznościowych, zwiększasz w ten sposób zaangażowanie odbiorców. W tym celu możesz skorzystać z różnych usług do codziennego planowania treści, na przykład – Postoplan – https://postoplan.pl/. Ponadto ta usługa pozwala zaoszczędzić budżet oraz do 4 godzin czasu dziennie.

Przeczytaj:  Maski ochronne – kiedy warto je nosić?

W mediach społecznościowych możesz także skonfigurować targetowanie i retargetingowe kampanie reklamowe.

Pamiętaj, aby regularnie monitorować swoją aktywność w grupie. Jeśli zostaną zadane pytania, odpowiedz na nie szybko. Pomóż klientom rozwiązać ich problemy. Reklamę można podzielić na cztery cele:

  • zwiększenie zasięgu;
  • zwiększenie liczby abonentów;
  • przejścia do serwisu;
  • prośby kierowane do menedżerów.

Możesz promować przydatne i zabawne treści. Wiekawe posty dają spory zasięg. Używaj ukierunkowanych reklam i postów promocyjnych.

Generowanie leadów lub pozyskiwanie aplikacji to jeden z kluczowych wskaźników sukcesu. Aplikacje mogą pochodzić z:

  • dyskusji w społeczności;
  • prywatnych wiadomości w społeczności;
  • prośby o wiadomości do menedżerów.

Warto bardziej szczegółowo omówić ostatni punkt. Klientom łatwiej jest porozumieć się z konkretną osobą. Dlatego musisz skupić się na zwiększeniu lojalności użytkowników wobec menedżerów. Aby to zrobić, podaj linki do profili w każdym poście ze specjalnymi ofertami, publikuj informacje o menedżerach, zostaw ich namiary.

Webinary i transmisje online, które są prowadzone przez menadżerów, również działają skutecznie. Dzięki nim, użytkownicy dostrzegają wiedzę i są nasyceni zaufaniem.

Popraw umiejętności i wiedzę swoich menedżerów. Specjalista od nieruchomości powinien biegle poruszać się w temacie.

Przeczytaj:  Endometrioza a nowotwór - poznaj opinię eksperta.

Kupno mieszkania lub domu to duża i długotrwała transakcja. Jednocześnie przez cały cykl trzeba utrzymywać kontakt z klientem i robić to na znanych mu platformach, serwisach społecznościowych, newsletterach e-mailowych. Porozmawiaj o postępach w budowie, promocjach i rabatach, kredytach hipotecznych i remontach, układach i przyszłych projektach. Podziel się historiami od innych kupujących – posłużą jako dowód społeczny i zachęcą do zakupu. Zachowaj regularność: planuj posty każdego dnia i wysyłaj biuletyny e-mailowe raz na tydzień lub dwa